Nog 126 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Nog 126 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Nog 126 dagen

Door: Sammiejjj

Blijf op de hoogte en volg Samantha

08 Juni 2011 | Nederland, Apeldoorn

Nog 126 dagen en dan is het eindelijk zo ver. We zijn al behoorlijk aan het boeken en regelen inmiddels. Ze kreeg ik net een telefoontje uit Miami dat ons met dolfijnen zwemmen avontuur geboekt is! :D .

Maar eerst maar even wat updates:

In New York hebben we een hotel op Long Island. Dit ligt iets buiten Manhattan, maar is dan ook wel 3x goedkoper ;) . We slapen in het "Country Inn & Suites Long Island City" getipt door iemand op het Alles Amerika forum.

In NY gaan we vooral SHOPPEN! Maar we hebben ook een 6 uur durende tour door de stad.

Na 3 dagen vliegen we door naar Atlanta waar ons Vampire Diaries avontuur gaat beginnen! Op 17 oktober hebben we namelijk een tour over de vele locaties en sets uit deze serie. Hopelijk mogen we Damon in real life ook nog even zien ;-) .

In Atlanta slapen we in het "Motel 6 Atlanta Downtown".

En daarna gaan we lekker een hele week bakken op Miami Beach! We gaan o.a naar de Everglades, zwemmen met dolfijnen, en als we zin hebben nog een dagje naar Orlando om het Harry Potter park te bezoeken. En een bezoekje aan de Dolphin Mall mag natuurlijk niet ontbreken ;-) .

Hier slapen we in het "Clay hotel" Ben benieuwd wat dat gaat worden... ;-) .

Daarna vliegen we terug naar New York, om een dag later weer terug te vliegen naar Amsterdam.

Voor foto's van het hotel zie het fotoalbum.

• 08 Juni 2011 - 16:57

Mathilde:

Zo,zo dames dat wordt weer knallen in Amerika! Heel veel plezier met de organisatie van de tripjes die jullie gaan maken! Leuk Sam, deze update!
    Liefs Mathilde