Nog 20 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen

Door: Sammiejjj

Blijf op de hoogte en volg Samantha

23 September 2012 | Nederland, Apeldoorn

Nog 20 dagen... ( 459 uur / 27.521 minuten *kuch*) En dan vertrekken we voor 8 dagen naar Armenie.

Wat begon als een klein projectje door 2 Armeense kinderen in huis te nemen is al snel veranderd in een project waarin ik begon met kleding inzamelen. Toen kwam het speelgoed, de pennen, de knuffels, de parfum samples... Schoolspullen zijn gekocht. Ik heb op vlooienmarkten gestaan en ga zo maar door.

Uuuuuren van voorbereiding verder, heb ik bijna alles gedaan wat ik wil en moest doen. De koffers staan klaar. En nu is het wachten tot 13 oktober.

In Armenie zelf willen we natuurlijk zoveel mogelijk de kinderen zien. Maar daarnaast staat ook een bezoekje aan Garni en Geghard op het programma. Ook Khor Virap en Lake Sevan wil ik graag zien, maar dat bekijken we daar of dat gaat lukken.

Op 13 oktober vliegen we savonds naar Yerevan. Daar komen we snachts rond 3 uur aan. De dag erna staat Yerevan zelf op het programma. En de 15e gaan we eindelijk naar Masis. De plaats waar de kinderen wonen. De 16e/18e en 19e staan tot nu toe ook gepland voor Masis.
Op woensdag 17 oktober gaan we (zoals het er nu uit ziet) naar Garni en Geghard. De 20e is nog niks gepland. Of dat één van de andere 2 tours word, of toch nog een dagje Masis zien we daar wel. Maaaaargoed, we gaan nog steeds naar Armenie, en daar kan ALLES nog veranderen.

Op zondag 21 oktober vliegen we snachts weer terug. En komen we sochtends aan op schiphol.

Als het goed is hebben we in Armenie een tablet en kunnen we al vanuit het hotel foto's plaatsen. Dit kon ik bij mijn andere reizen niet, dus ik ben benieuwd of dat een beetje gaat bevallen.

Mezelf kennende gaan de koffers nog minstens 30x in en uitgepakt worden (heb ik ... wel ingepakt?!?!) en ga ik proberen om tóch nog dat enne kleine dingetje in de koffer te proppen. Dus daar ga ik me de komende 2 weken maar mee bezig houden ;-) .

I'll keep you posted!

www.samanthanaararmenie.tk
www.twitter.com/sammiejjj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 16757

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: