Nog 1 dagje - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje

Door: Sammiejjj

Blijf op de hoogte en volg Samantha

12 Oktober 2012 | Nederland, Apeldoorn

Nou.... Morgen is het dan zover.

Na heel veel inzamelen, verkopen, bellen, mailen, uitzoeken, en nog meer inzamelen is het morgen dan eindelijk zover.

Inmiddels zijn de koffers voor de kinderen helemaal klaar. Tot de nok toe gevuld. Er kan helemaal NIKS meer bij. In totaal 40 kg aan kleding, schoolspullen, speelgoed en pennen voor de kids in Armenië.

Voor mijn eigen spullen is het een beetje een ander verhaal. Die koffer moet nog ingepakt worden. Maar ik ben het een beetje kwijt. Na een belachelijk drukke (hoezo vakantie?) en heftige week heb ik een beetje een black out. Daarnaast voel ik me totaal niet fit. Dus dat komt niet zo goed uit.

MAAAAAAAAR inmiddels heb ik de tablet, staan er minstens 10 afleveringen van the Vampire Diaries op. Staat mijn e-book gereed én kan ik ook nog spelletjes spelen! Dus in het vliegtuig komt het helemaal goed.

Het programma in Armenië is nog steeds een beetje een verrassing. Dat bekijken we per dag.

Mijn volgende berichtje komt (als alles meewerkt) uit Armenië!!! It's Time!

Groetjes, Samantha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 16757

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: