we zijn er!!! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Samantha - WaarBenJij.nu we zijn er!!! - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Samantha - WaarBenJij.nu

we zijn er!!!

Door: sammiejjj

Blijf op de hoogte en volg Samantha

14 Oktober 2012 | Armenië, Jerevan

zaterdag 13 oktober 2012

jup... today is the day... na maanden voorbereiding vliegen we vandaag naar onze kids in armenie. we komen meer dan een uur te vroeg aan op schiphol en tot onze verbazing kunnen we nog niet inchecken.
en wat gaje dan doen?? juist! fotos maken. en na een tijdje wachten, een *PLING* goed idee en de AH te hebben leeggeshopt konden we dan eindelijk inchecken.

daarna gelijk langs de douane. en dat is mijn favo deel van alle reizen die ik inmiddels al gemaakt heb. het komt vast door mijn lengte (en gevaarlijke uiterlijk), maar ik ben ALTIJD de pineut. dit keer mocht ik mn koffer laten zien omdat de batterijen die ik mee heb voor de kinderen wel heeeuuul verdacht zijn!!! 15min later geloven ze dan toch echt dat ik het vliegtuig niet wil opblazen, en mogen we verder.

typisch is dat de eerste keren op schiphol alle shops uitgebreid bekeken werden, terwijl we nu gelijk doorlopen naar de gate.

het boarden en de eerste vlucht liepen goed.en nadat jen en ik the vampire diaries (tsjsaa verslaving...) hebben afgekeken was het al weer tijd om uit te stappen.

rennen, haasten, vliegen want we hebben maar 45 min overstap tijd. wat uiteindelijk een slak nog gered zou hebben... en na een korte brain breker (hebben ze in polen ook euro's? en vallen ze onder de eu?) hebben we nog wat drinken kunnen halen en zijn we
per bus naar het vliegtuig gebracht.

pools brood is niet ons favoriet... nadat we de eerste vlucht al een broodje voorgeschoteld kregen, was dat de 2e vlucht ook zo. het is hier trouwens ook normaal om 4 glazen drinken in 1x te krijgen. het alcohol vloeit ook behoorlijk trouwens.

na 3 uurtjes vliegen zijn we er al weer. op naar de douane voor ons visum. dat is nog best een onderneming en na heel lang wachten, schreeuwende mannen en voorkruipers waren we klaar.

we werden netjes met een bordje "samantha yerevan hostel" welkom geheten door het hotel en na wat gesleep met de koffers konden we op weg naar het hotel. daar aangekomen kregen we een kop thee en moesten we een andere kamer nemen omdat er iets was met het water. daar hadden we weer even een omg momentje. aan het plafond hingen spiegels (?)

ik ben een hele lichte en moeilijke slaper. en nadat ik geen oog dicht had gedaan in het vliegtuig was ik heeeeeel erg toe aan een bed. dit is uiteindelijk een bank geworden. van snurkende mensen word ik niet zo blij. na 2 uurtjes slaap was ik weer klaarwakker.

onze eigen kamer is op dit moment nog steeds niet klaar. het is nu 11.30 armeense tijd. we hebben de buurt al een beetje bekeken, maar hopen eigenlijk dat we snel naar onze kamer kunnen.

en ja.... mn hele verslag is zonder hoofdletters :-) . mn tablet snapt nirt dat er na een punt een hoofdletter komt hihih.

Liefs, sammiejjj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 16757

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: