Training in hoeven - Reisverslag uit Hoeven, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Training in hoeven - Reisverslag uit Hoeven, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Training in hoeven

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

16 Mei 2007 | Nederland, Hoeven

Heeeello everybody!!

Eindelijk een berichtje van mij vanuit Hoeve :D.

Hoe is het met iedereen? :D Zijn er nog nieuwe dingen die ik moet weten? (Sharon? Sandra? :P )

Nou, ik kwam hier dus zondagaaf aan. Lekker uit eten geweest met papz mamz en jenniej. en toen begon de training dan echt. In het begin was het heel erg wennen... Allemaal (hele luidruchtige en dronken) Engelse mensen... Mensen die snachts om half 4 je kamer op stormen om te vertellen dat er iemand in zijn bed heeft gepiest en mensen die zo dronken zijn dat ze moeten kotsen :P

Oftewel.. Allemaal heel lachwekkend :P

De training is erg gezellig. We doen veel spelletjes en andere leuke dingen. Het word hier ook steeds gezelliger. Heel veel contact met de mensen uit Duitsland en Engeland enzo. Heel leuk.

Zo leuk dat ik tegen Nederlanders ook Engels praat en ik begin zelfs Engels te denken :P .

Morgen vertrek ik om half 7!! Om naar Rotterdam airport te gaan en via daar naar Gerona.

Nou mijn minuten zitten er weer bijna op! Mijn voglende berichtje komt uit het zonnige Spanje ;)

Dit was het voor nu ;)

Love ya!! And talk to you later :P

  • 16 Mei 2007 - 17:52

    Sharon:

    Hee meis .
    haha de nieuwe nieuwtjes weet je al hier vanuit het nattige nederland :S :P

    maar ik mis je wel or ..
    zover weg van ons.:(
    maar we spreken je gelukkig nog via MSN&waarbenjij.nu (a)

    nou meis. ik wens je echt alle plezier van de wereld toe !
    kusje'houvnje spreek je snel weer (L) :D

  • 16 Mei 2007 - 19:48

    Mamz:

    nou meisie nou ga je echt is hier echt heeeeeeel stil hoor met je kindje nikky dus is alles goed ik hoop dat de vliegreis goed verloopt ga nu stoppen spreek je weer heelveel plezier en we zien je zeker in juni kus mamz papz en jeniejj

  • 17 Mei 2007 - 09:56

    Mathilde:

    Dat kan ik me voorstellen ja dat je er onpasselijk van wordt omdat ze je midden in de nacht wekken om je ook bij hun verhaal te betrekken. Mja that's life zullen we dan maar zeggen he! Heel veel plezier alvast in het mooie Gerona! Tot horens en de groetjes van deze kant. Doeiiii Mathilde

  • 17 Mei 2007 - 13:12

    Sandra:

    Heej,

    Haha er zijn geen nieuwe nieuwtjes van mij die je moet weten hoor :P:(..
    Haha..

    Najah heeeel veeel plezier,

    En spreek je wel weer op msn, of via de sms haha..

    Kus, HvJ..

  • 19 Mei 2007 - 16:03

    Jenniejjj:

    Heeeeej Sam...
    Je krijgt de groetjes van Chiel..
    Ik zij tegen hem je krijgt de groetjes van Samantha uit verre Spanje.
    Hij zo.. Spanje? Lekker hahaha.
    Ik sta heel vaak met hem op de foto. En heb weer een kus van hem gehad hahahaah :P
    k krijg nog meer foto's van Moniek en Mandy.. Maar die zijn nog niet online geweest.
    De andere foto's staan al op mijn site.
    www.thomasberge01.come2me.nl
    Ik spreek je weer!!
    Doeggg Dikke Kus Jennifer.. En je kreeg de groetjes van Roxana


  • 21 Mei 2007 - 15:59

    EliSa:

    hee schatjee !!
    das alweer lang gelede dat k je gesproke heb !!
    nou, khad gesprek met Caroline, en die zei nog dt k je wel zou gaan misse; en toen zei ik : dat doe ik nu al !! :(
    hoe heb je t daar nu?
    khoop uber naar je zinn ..
    kdenk aan je
    xx.

  • 21 Mei 2007 - 18:53

    Denise:

    Heeeey sweettiee!!

    ow ow ow!! Wat lees ik nu toch weer!!
    Dronken mensen etc!!! Dikke pret dus daar in hoeve!!!
    (word je niet te verengelst;))

    Hoe is je vlucht naarhet zonnige spanje gegaan!!! En hoe bevalt je plekje daar??

    We zijn erg benieuwd meissie!!!

    Dikke kus van ons allen!!
    Denise, Anthony, Jareth & Durany

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoeven

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 16806

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: