Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

01 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Haaay allemaal

Voor iedereen die het wilt weten... Het adres van de camping:

Camping Internacional De Calonge
Eurocamp
Fun Station Samantha Zimmer
17251 Calonge
Girona
Spain

Hier is alles goed!

Met jullie....

De Spaanse jongens vallen tegen :P Maar de engelse zijn wel errug schattig..!! Hahaha

Het weer valt tegen. We hebben al 3 dagen storm regen en onweer en de fun station is ondergelopen met water haha!!

KIIIIIIIIIIIIIIIM: Gefelici met je verjaardag!!

Mijn minuten zijn op dus ik stop weer!!

Ik mis jullieeee!

Kus

• 02 Juni 2007 - 07:21

EliSa:

he schat! vond t leuk je gister weer fv gesproke te hebbe. alleen heb je nog nie verder verteld over die roos ;) ! kben uber benieuwd .. nou meis, khoop dt je terug komt met een hunk van een engelse haha! loveyou babe , dikke kus

• 04 Juni 2007 - 17:07

Nick:

heey zussie, hier is ok alles goed, we missen je wel op de camping. Wel weer gauw trug komen he?;)kunnen we weer lkkr samen gaan feestuh. maar nog veel plezier in Spanje en ik Spreek je gauw.
    XXX Kussj

• 05 Juni 2007 - 14:04

Christa:

heeeeej chick

kan je voor mij ook niet een engelse man meenemen, met die broeken heeerlijk afgezakt (a)
    i'm lovin' it :P
    niet dat er wat mis is met mijn kerel maar toch whaha, hoe is het daar wat tof zeg allemaal ik wou dat ik meekon, maar lig nu heerlijk op bed ben een beetje verkouden, das wat minder heerlijk haha maar kom ik ook wel weer overheen, is dr verder nog iets dat ik moet vertellen, ik heb serieus geen idee whaha
    wil je nog wat weten?? :P
    ik zet er snel nog ene berichtje op :)
    knuffel van mij :):)

• 06 Juni 2007 - 21:08

Denise En Fam:

heey lieverd!!!

he he eindelijk kan ik weer achter de pc!!!
    Ik heb vrijdag een nieuwe gekocht, supersnel en super netjes, alleen maandag was die alweer dood...
    zucht ik heb ook altijd geluk met dat soort dingen he!!!!!!

Maar genoeg!! Morgen een feestje hier, Jareth word alweer 5!! Wat gaat het hard!! Hij heeft zijn nieuwe fiets al gehad!! Hiju is er erg blij mee!!
    Ennuh vandaag ook post van jou gehad!!! Super lief!!! Alleen jareth heeft het kaartje zichzelf toegeeigend, want tja.. hij ziet het als verjaardags post hahahaha Post van Sammiejjj uit Spanje zei die tegen anth!!!!

Hoe is alles daar??
    je vermaakt je goed hoor ik van je moede,r ze willen je niet meer kwijt...
    die sammiejj he.. onmisbaar!!!! hahaha

we missen je meis!!! Maar genioet nog lekker daar he!! We spreken elkaar snel!!

dikke kus
    denise en de kids

PS: bsb update...
    voorlopig geen bsb... ze willen iets uitgaan proberen ofzo, daardoor is het album en single weer uitgesteld.... grom...:(:(:(

• 11 Juni 2007 - 17:25

Sanniejjj:

Heej sammiejjj!!

Hoe is die??
    Al beetje bruin geworden??
    Vast wel :D..
    Haha...

Jah zijn die engelse schattig jah??
    Kan je er niet eentje voor mij in je koffer mee nemen hihi..

Najah, heeel veeel plezier daar nog!!

Spreek je snel...

Kusje, HouVanJou

• 11 Juni 2007 - 18:01

EliSa:

lieffiee!
    Ik heb nieuwss, elies heeft dr nieuwe hondjeee ! Ik heb al foto's gemaakt, en zodra ik ze op de computer heb stuur ik ze naar je door :D, hij heet Gizmo, en hijs geweldig haha! Spreek je snel, en geniet nog fv daar!! MISSYOUU! xxx