Eindelijk weer eens een berichtje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Samantha - WaarBenJij.nu Eindelijk weer eens een berichtje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Samantha - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer eens een berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Haaay lieverdssss!!

Hoe is het met jullie? Nog nieuwtjes?

Hier is alles goed! Druk met de kids, maar heel gezellig.

Toen ik net mijn berichten aan het lezen was zag ik dat ik mijn dagindeling nog niet eens verteld had...

Nou ik begin sochtens om 9 uur met de voorbereidingen van die dag. Dan komen de kinderen om 10 uur tot 12 uur, en dan moeten we alles opruimen enzo. Dan moet ik om half 3 weer bij de Fun Station zijn en komen de kinderen om 3 uur tot 5 uur. Weer opruimen en dan doen we de visits. Dan gaan we lang alle nieuwe aankomsten om over de Fun Station te vertellen. Erg gezellig!

Savonds verschilt nog al.. Soms hebben we de volgendedag een grote activiteit die we dan alvast voorbereiden en op zozndag moeten we een nieuwe poster maken.

Maar vaak ben ik lekker vrij en ga ik gezerllig met de andere wat in de bar drinken.

Afgelopen dinsdag ben ik naar Barcelona geweest, erg gezellig!!

Morgen weet ik nog niet wat ik ga doen, ik zou eigenlijk naar Girona gaan maar dat gaat niet door hoorde ik net.

Vanaaf heb ik een BBQ en feestje bij andere Couriers.

Uuuhm wat kan ik nog meer vertellen....

Ze hebben me aangeboden om mijn contract te verlengen maar dat kan niet omdat ik op vakantie ga naar Spanje.

Zondag 15 July kom ik terug naar Nederland. Rond een uur of 1 ga ik richting Barcelona airport en daar kan ik de rest van de dag doorbrengen.
Om kwart voor 9 savonds kom ik aan op Schiphol!!

Donderdag komt mijn lerares op bezoek en
nog 5 daagjes en dan komen papz mamz en jen!! Can´t wait!!

Nou dat was het wel zo´n beetje voor nu..!!

Dikke kus, mis jullie!!

  • 18 Juni 2007 - 21:35

    Denise En Kids:

    Heeeey meis!!

    leuk om weer iets van je te lezen!!!
    En zeker nu we wat meer weten wat je allemaal doet!! Klinkt wel druk je dag, maar ook super gezellig!!!

    Leuk dat je ook al een dagje naar barcelona bent geweest!!! Zo zie je ook gelijk nog wat daar!!!!

    Ennuh, je bent echt vlak voor mijn verjaardag thuis zie ik!!! dat is leuk!!!!! Ik dacht eigenlijk dta je pas na mijn verjaardag weer in hollanda zou zijn;)


    Heel veel plezier met de bezoekjes die er nu aan komen!! En genietsuh!!

    Dikke kus Denise en de kids... ennnuh aanhangsel anth natuurlijk;)


    PS: paps, mams, en Jennifer, heel veel plezier op de camping bij sam!! Genietsuh van het mooie weer en dat jullie sam weer ff kunnen knuffelen!!!!
    (niet dood knuffelen he;))


  • 19 Juni 2007 - 11:32

    Mathilde:

    Hoi Sam fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop voor jou dat dit een hele ervaring rijker wordt.En heel leuk om weer eens wat van je te horen.Lijkt mij dat je wel een drukke dag indeling hebt. Heel veel plezier met je paps en mams en zusje daar. En laat ze alle mooie plekjes maar zien die jij al ontdekt hebt. Groetjes Mathilde, Rob en Roy

  • 19 Juni 2007 - 15:15

    Sandra,:

    Heej,

    Hmm dat is wel lekker dat je 's avonds gewoon vrij bent zeg maar en dat je van
    12 tot half 3 niks hebt, lekker siësta houden haha...

    Ooh dat is zeker wel balen dat je, je contract niet kan verlengen..
    Was wel mooi vakantiewerk natuurlijk geweest haha...

    Veel plezier met die lerares haha..
    Heel veeel plezier met je vader, moeder en jennifer...


    Hmm ik zei toch dat die tijd heel snel gaat, voor je het weet is het al 15 Juli..
    Dus geniet er nu nog maar even van, zolang het kan!!

    Spreek je snel weer..

    Kus, HvJ san...

    P.S. Mis jou wel hoor :$...

  • 19 Juni 2007 - 20:34

    Mamz:

    hoi hoi als ik dit schrijf zal je wel op een oor liggen.want je was wel moe zei je aan de foon .dat je er pas achter kwam dat je de berichtjes ook op je mobiel kan lezen. he maar we hebben echt wel zin in het weekje vakantie(spanje onveilig maken)ha ha maar goed meis zou zeggen tot zaterdag en spreek je wel weer over de foon doe iedereen de groetjes van ons dikke kus en we zien elkaar ZATERDAG

  • 22 Juni 2007 - 13:51

    Ada:

    hoi Sam voor zover ik weet zijn je pa ma en zus onderweg naar jou wat zal die busrit lang duren voor ze bij je zijn, zere kont van het zitten,geniet van de tijd dat ze er zijn
    wij gaan aftellen tot we je weer in Nunspeet zien
    Gr Ada, Dirk en de jongens

  • 25 Juni 2007 - 12:19

    EliSa:

    hee meissie!
    oh wat een heerlijk rooster zeg!
    geweldig! 15 juli alweer, jeetje mineetje wat snel al! de tijd vliegt echtt :| wow, enne hoe staat t met de mannen nu ? Ik bedoel, aan de bar moet je toch wel eens wat treffen ;) ! En heb je lekker geshopt in Barcaa!
    hoop je snel te spreken meissie ,
    veel plesier met paps mams en natuurlijk zusjelief!
    xx elies

  • 01 Juli 2007 - 21:04

    Mamz:

    he alles goed denk het wel he met je 10 plus (heb ik nooit gehaald op school) maar goed we hebben een supper week gehad he en mooi weer dus dat was al toppie en veel liefe mensen ontmoet nouray ro stee larra sara (olha cola) bartje haha nou de bus reis viel ook mee maar ik ga nu stoppen spreek je weer he doe ze daar allemaar de groetjes van ons een dikke kus en tot horens

  • 01 Juli 2007 - 22:30

    Mamz:

    o ja was ik vergeten te zeggen je nieuwe huisdier heeft de reis goed doorstaan hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 16804

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: