Spaaaain - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Spaaaain - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Spaaaain

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

22 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Alles goed daar met iedereen? Hier is alles toppie! het is hier erg gezellig met erg leuke mensen. Veel Engelse.. Dus ja Denise, ik ben al helemaal verengelst :P . Vraag maar aan m´n mamz :P

De vlucht was erg leuk! I LOOOOOOVE FLYING. Was echt heel gaaf.

Van donderdag tot zondag heb ik niet mega veel gedaan. Beetje de funstation opzetten enzo.

Gister was het wel druk, toen was het onze 1e dag. We hadden 6 kinderen en die hadden het erg naar hun zin. Vanmorgen vroegen ze aan onze area manager waar we waren ;)

Ik slaap samen in de tent met Stacy, een Engels meisje.. ZE IS OOK BSB FAN!! Dus het gaat helemaal goedkomen ;) .

Vandaag was mijn day off. (Elke dinsdag) Dus ik heb lekker aan het water gelegen.

Maar ik moet alweer stoppen want mijn minuten zijn op!

Ik spreek jullie allemaal heel snel!

Dikke kus!

  • 22 Mei 2007 - 17:45

    Alja:

    Alo daar in het zonnige spain
    MMMM lekker in de zon na 1 dag werken lijkt me ook wel wat hoor whahaha.
    Goed te horen dat je het daar na je zin hebt.
    Of te lezen dan he ;-)lekker houden zo meid.
    Hoe doen jullie dat met eten?vast gezeliig met zijn alle.
    Nou we blijven je volgen groetjes daar uit enschede
    XxX

  • 22 Mei 2007 - 18:59

    Sandra:

    Heej,

    Haha, dat gaat dan inderdaad wel goed komen jah met Stacy hahaha..
    Dat is wel fijn, hebben jullie iniedergeval iets om over te praten haha...

    Lekker hoor elke dinsdag vrij, heerlijk beetje aan het strand liggen haha..
    Hmm ik zei toch dat je als een neger weer thuis komt haha;)

    Najah heel veel plezier,
    en spreek je snel weer...

    Kus, HvJ...

  • 23 Mei 2007 - 21:11

    Ada:

    hoi Sam
    Hoorde van je moeder dat je het daar goed naar je zin heb
    gelukkig maar gaat de tijd lekker snel
    ben je zo weer op de camping
    daar loopt er 1 die er niks aan vind dat je zolang weg ben {daisy} zit ik nu steeds mee opgescheept {vind ik wel leuk hoor}
    hoorde dat het nu lekker begint te lopen daar alleen tegen je moeder wel Hollands praten he das wel zo makkelijk
    hier gaat verder alles goed alleen zoals het er nu uitziet krijgen we een natte pinkster maar daar heb jij daar geen last van denk ik jij zal wel lekker met je kont in de zon liggen
    maar denk dan maar ff aan ons dat wij voor de kachel zitten te bakken hebben we het ook warm
    geniet jij daar maar lekker van de zon en de leuke engelsmannen gr Ada en Dirk

  • 26 Mei 2007 - 17:37

    Sharon:

    hee chick .

    mooi dat je het naar je zin hebt in het zonnige spanje .
    kon ik niet mee met je in de koffer (A)
    ahah grapje orr.

    maar hebben we nog nieuwtjes *-)..
    even denken ..
    het is igg uit tussen mij en jonathan. :( maar vertel wel als je een keer op msn bent of weer in nederland ;)
    en verder..
    geen nieuwtjes meer voor vndaag.

    ik wens je nog héél véél plezier daar in spanje ! (L)

    kusje'houvnje sharon

  • 28 Mei 2007 - 16:47

    EliSa:

    hee schat!
    ik ben jaloers, hier sz t nu kutweertjee .. :(
    nou lekker dat je t nr je zin hebt.. blij om dat te horen !! :D ..
    ik hoor weer snel van je hé ..
    loveyou dikke kus eliSaaa

  • 30 Mei 2007 - 20:13

    Denise:

    Heeey lieverd!!

    SOOOWWW mazzelaar!!! Lekker in het zonnetje daar en wij met het rot weer;)

    ooowww wacht...
    you can´t read what I havre written, because you are more an englisch girl now...;););););)

    wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!! En een kamergenote die ook BSB fan is!!! Zie je die fans springen ineens overal uit de grond hahahahaha!!

    Helaas geen bsb nieuwtjes voor je.. het is weer erg stil in bsb land:(:( helaas, maarhet is niet anders...

    maar meissie
    werksuh... geniet van de vrije dagen en al het mooie weer!!!

    LOVE YA!!
    denise

    PS: en natuurlijk de kids en aanhangsel Anthon-EI

  • 30 Mei 2007 - 20:13

    DEB:

    Hi Sammie,
    ITs me Deb( friend of Denise.
    Ze stuurde me je link door want ik was ook wel benieuwd hoe t met je gaat.

    Hoe lang ben je nu al weg?? Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt daar in Spanje (schijnt de zon daar nu trouwens?)
    Leuk dat je bij iemand in de tent slaapt die ook BSB fan is... ZO doe je nog contacten op!!!

    Enjoy your stay in Spain... and The weather!!! want over here is it raining...
    Groetjes Deborah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16802

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: