Jaahoee - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Jaahoee - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Jaahoee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

27 November 2006 | Nederland, Apeldoorn

Haaaay allemaal!! :cool:

Hier is dan mijn aller aller aller eerste berichtje! :D Kben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles werkt enzo, maar voordat ik weg ga zorg ik dat ik een mooie gepimpte pagina heb :p ;)

Laat ik eerst maar even vertellen hoe mijn interview ging... :D

Nou, eigenlijk heel goed :p ( dúh ;) ). Dr werd gevraagt waarom ik juist deze stage wou doen, wat ik in een bepaalde situatie zou doen, en of ik wist hoe het "campingleven" eruit ziet. En of ik dat weet haha! ;) :D
Verder was ik natuurlijk ruim optijd, en maar goed ook want degene voor mij was meer dan een half uur telaat.
:o :roll: **DOM DOM DOM** ... :| :shock:

Maargoed, vandaag kreeg ik dus te horen dat ik naar Frankrijk mag.. Heel vet!! :D

Op deze pagina zal ik vanaf nu een beetje vertellen wat ik allemaal doe (voorbereiding enz) en natuurlijk, als ik eenmaal in France zit, komen hier mijn verhalen te staan. :D

Veel plezier met lezen, en vergeet vooral geen berichtje achter te laten ;) :lol:

LuvYaaa, Sammiejjj

  • 27 November 2006 - 18:55

    Sanniejjj:

    Heej,

    Oeeh wat een leuke site:)..
    Hmm ik ga je cker wel volgen:)..
    Haha..

    Kuss,HvJ sanniejjj

  • 28 November 2006 - 14:29

    Jessica (Yes):

    Ey Meissie,

    Leuk dat je zo'n site opent. Ik kom hier zeker ff altijd langs om te kijken wat je aan het uitvreten bent hahaha ;) Het lijkt nu allemaal zo ver weg, maar voordat je het weet is het zover! Heel veel plezier met de voorbereidingen alvast! :D

    Huggie & Kissie

    Jess

  • 28 November 2006 - 14:33

    Melis:

    Heeyy Sam!

    Echt cool dat je zo'n weblog hebt gemaakt :). Kunnen we je tenminste nog een beetje in de gaten houden als het eenmaal zover is en je in Frankrijk zit :O :D!! Hahaha

    xxx Melis

  • 28 November 2006 - 14:40

    Roy Verhoef:

    je eigen website ziet er goed uit we zullen regel matig kijken wat je belevenisen zijn groetjes ROY

  • 28 November 2006 - 14:41

    Roy Verhoef:

    je eigen website ziet er goed uit we zullen regel matig kijken wat je belevenisen zijn groetjes ROY

  • 28 November 2006 - 16:02

    Niki:

    nou mijn eerste berichtje hier maar echt super vet dat je naar frankrijk gaat (al een paar keer gezegd maar goed geeft aan dat het dus echt heel vet is!)

    ik ga je volgen op je site!

    kus niki

  • 28 November 2006 - 16:21

    Miriam-> Miry:

    Hey Veel plezier daar ..ik zal zeker deze site in de gaten gaan houden! Groetjes Miriam
    K.T.B.P.A :P

  • 28 November 2006 - 16:45

    Eliess:

    hee lieftt, nou dit wordt dus de site vn de maand ;) , wnt elies gaat dr heeeel vaak op kijke als je wegbenttt .. :)
    loveyou babee!!

  • 28 November 2006 - 17:02

    Lena**:

    Hey Moppie

    Mooie site meis..
    En ik ga je zker Volgen:D
    Ik hoop dat je egt heel leuk gaat vinden! En niet teveel achter de boys aan zitten hea ;)

    Dikke Kus Lena!!
    Hvjou!!

  • 28 November 2006 - 20:15

    Mamz,papz,jenniejjj:

    heej sammiejjj.
    Wat moeten moeten we 10 weken zonder jou :(
    Zal hier erg stil zijn. Ma we komen je zekers wel opzoeken.
    Heeeel veel plezier.
    En als je weg bent zullen we heel vaak op je site kijken!!
    Doegg Kus mamz papz en jenniejjj

  • 02 December 2006 - 18:38

    Alja:

    hoi sammie
    nou we gaan je zeker volgen en maak er een mooie site van kom strakies regelmatig kijken
    heve fun meid gr enschede

  • 03 December 2006 - 15:30

    Davy:

    hee hee ziet er al goed uit hoor :) xxx davy

  • 04 December 2006 - 17:29

    Denise:

    SWEEETTTIIEEE!!!

    Dat worden 10 geweldige weken daar in Frankrijk!!!!
    Ik ga hier echt wel veel lezen hoe het met je staat hoor, want wil alles weten :P:P

    have fun meissie!!!

  • 08 December 2006 - 10:21

    Flappiegirl:

    heyy sam!

    alvast heeel veel plezier daar :D 't duurt nog ff, maar voor je 't weet is het zoveer!
    groetjes Marijn

  • 08 December 2006 - 20:56

    Rick B /camping:

    Heey Sammiejjj
    veel plesier!! in Frankrijk zie je op de camping wel weer groetjes rick b

  • 09 December 2006 - 15:50

    Naima:

    heyheey nicht
    alles goed? met mij wel!
    is wel een leuke site hoa
    was het leuk in frankerijk maar jah ik ga weet niej wat ik moet schrijven
    doeidoej kuss van je nichtje(K)

  • 22 Januari 2007 - 19:30

    Sanniejjj:P:

    Heej,

    Hmm ik kwam maar nog ff een berichtje droppen!!
    Want ik was iets vergeten in mijn vorige berichtje te zetten!!
    En dat is het volgende:

    IK GA JOU ZEKER WEL MISSEN!!!

    Kus,;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 16805

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: