Voorlichtingsavond - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Voorlichtingsavond - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Voorlichtingsavond

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 Februari 2007 | Nederland, Apeldoorn

Hayhay allemaal!!

Tis weer tijd voor een berichtje. ;)

Voor diegene die het niet hebben meegekregen ( :roll: :lol: ) ik had dinsdag 7 februari een voorlichtingsavond waar ook mijn ouders bij moesten zijn..

Om half 7 moesten we er zijn. We hebben onwijs veel informatie gehad over wanneer we ongeveer gaan, wat we allemaal moeten regelen, hoeveel we verdienen (ghehe genoeg iig 8) ) enz enz enz!!

Ik krijg de 1e week van April een nieuw rooster. Dan krijg ik de opdrachten die de andere klassen de 4e periode maken en ik krijg trainingen en modules voor frankrijk.

Begin Mei ga ik naar Hoeve, Daar zit ik 3 dagen en daar krijgen we ook weer trainingen.
Vanuit Hoeve ga ik door naar mijn stageplaats.

Waar ik terecht kom weet ik nu nog niet. Waarschijnlijk krijg ik dat 3 weken vantevoren te horen.

Ik heb er iniedergeval onwijs zin in!! :D .

Liefs, Sammiejjj 8)

  • 07 Februari 2007 - 17:37

    Sanniejjj :

    Heej,

    Oeeh het gaat nu echt allemaal gebeuren he:)
    Het komt steeeds dichter bij:)
    Spannend !!:D:D...

    Hveel plezier daaro in France :)
    En natuurlijk ook met de voorbereidingen;)

    Kus,

  • 07 Februari 2007 - 17:45

    Sanniejjj :

    Heej,

    Oeeh het gaat nu echt allemaal gebeuren he:)
    Het komt steeeds dichter bij:)
    Spannend !!:D:D...

    Hveel plezier daaro in France :)
    En natuurlijk ook met de voorbereidingen;)

    Kus,

  • 07 Februari 2007 - 17:48

    Sharonn:

    Heej meisjee..

    de laatste maandjes beginnen te tellen ..
    nn dan moeten we je nn tijdje gaan missen! :(

    je gaat wel nn afscheidsfeestje geven hea (A)
    hihi ^^

    nou meis.
    ik wens je heel veel plezier daar, in Frankrijk (A)

    kusje Sharonn! (L)

  • 07 Februari 2007 - 18:37

    Mathilde:

    nou nou een druk programma zeg! Maar we wensen je alvast heel veel succes toe en je hoort nog wel van ons. Doeiiiii

  • 08 Februari 2007 - 11:27

    Melissa:

    Nou, nou, spannend hoor! Nog even en dan ga je echt voor bijna 3 maandjes naar Frankrijk :D!!! Heel veel plezier daar alvast!

    Maar ik spreek je vast nog wel :)!!

    xxx Meliss

  • 12 Februari 2007 - 21:07

    Christa:

    schat ik mis je nu al hoor :'(

  • 13 Februari 2007 - 17:05

    Steef:

    Over 3 mnd ben je gewoon al weg... spannend!!!

    Liefs

  • 26 Februari 2007 - 16:24

    Larissa:

    Hej Sammiejjj,
    Wat super gaaf dat je naar Frankrijk gaat.
    Ik hoop dat je het erg goed naar je zin gaat hebben..
    Ik en ik denk ook wel de andere meiden van het forum zullen je zeker gaan missen!
    Ik blijf zeker deze site volgen.. ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Groetjes,
    Larissa

  • 27 Februari 2007 - 16:57

    EliSa:

    nou meis, de tijd begint nu te dringen.. Ik hoop echt dat je dr de tijd vn je leven gaat hebbe, en je dr altijd met een lach aan terug zult denken, alvast t allerbeste voor jou meis! je verdiend ditt .. loveyouu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 16801

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: