Sammiej gaat NIET naar Frankijk - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu Sammiej gaat NIET naar Frankijk - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Samantha - WaarBenJij.nu

Sammiej gaat NIET naar Frankijk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samantha

04 April 2007 | Nederland, Apeldoorn

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR NAAR SPANJEEE!!!!

Halloooo allemaal! :D

nou, het is tijd voor een update. : Vandaag had ik weer een bijeenkomst met alle mensen die op buitenland stage gaan. Ik ben een first-half stagaire, en de school had bedacht dat het leuk zou zijn als de first-half niet naar Frankrijk zouden gaan, maar naar SPANJEEEE :D :D :D :D :D

Dus noujah... SURPRISE!! 8)

Waarschijnlijk ga ik per vliegtuig :o . Dat word nog wat :o . Gelukkig zitten de andere first-halfers dicht bij me in de buurt, dus kunnen we regelmatig wat leuks gaan doen!!

Nougoed, verder hebben we te horen gekregen wat wij in deze 5 weken nog gaan doen (heel veel :shock: ).

Morgen is mijn laatste stagedag en volgendeweek dinsdag mijn laatste schooldag, dus het komt nu wel heel erg dichtbij! Ben echt heeel benieuwd! Het is ook onwijs spannend!

Nu heb ik alleen nog niet verteld waar ik nou precies heen ga :p . Nieuwschierig??? Ja?? Echt?? :p Nou kijk dan maar eens hier: http://www.eurocamp.nl/index.cfm?fuseaction=Campsites.ResortOverView&ver=4&Mastercode=87

Camping Colonge in Playa de Aro ofzoiets :p :lol: Veel plezier met kijken (en stiekem jaloers zijn :lol: )

Nou, ik laat t hier weer bij :p

Liefs, Sammiejjj

  • 05 April 2007 - 16:27

    Melissa:

    Hee Sam :D

    Wat cool dat je naar Spanje gaat :D.. en dan ook nog per vliegtuig (A) spannend hoor :P (ik heb nog nooit gevlogen hehe :P(A)).. maar inderdaad, het gaat nu allemaal wel heel snel! Nou ja,ik spreek je snel weer :)!

    xx Meliss

  • 05 April 2007 - 18:04

    Anne:

    hai hai,

    ikke is jaloers!!!
    lekker hoor Spanje!
    nou meid heel veel succes de komende 5 weken dan met al dat werk!!

    kus Anne

  • 05 April 2007 - 18:10

    Denise:

    WOW wat een cooole surprice!!!!!
    dat had je zekers niet verwacht!!
    ik wens je heel veel plezier op deze stage plek..

    ennuh succes met inpakken!!!!

    kuss
    Denise en kids

    PS: wat gaat deze laatste maand lang duren voor je:O

  • 05 April 2007 - 18:15

    Jessica:

    Ey meissie

    Helemaal top zeg! Laat los chicos bonitos maar komen :P Je zoekt het steeds warmer op. Ik neem zeker aan dat in die periode het weer ook goed zal zijn! :D Ik wens je daaro heel veel succes toe!

    Mucho besos y abrazos!

    Jessica

  • 05 April 2007 - 19:55

    Mathilde:

    Zo,zo jij hebt het mooi voor elkaar zeg! En wanneer ga je nu dan? Alvast heel veel succes en plezier!!!
    Groetjes Mathilde

  • 06 April 2007 - 14:47

    San:

    Heej,

    Pff ik ben echt wel jaloers hoor:P..
    Haha..
    Maar ik gun het je zeker wel :D..
    Echt, maak er wat leuks van..
    Geniet ervan:)..

    En tjah, kga jou wel missen hoor :( ;)

    Kus,

  • 08 April 2007 - 08:18

    Alja:

    wouw spanje
    mooie camping zo te zien zul je je eigen best wel vermaken.
    lekker weer mmmm ikke is nie jarloers hoor whahahaha
    s6 met je verdere voorbereidingen
    gr van ons alle xxx

  • 10 April 2007 - 15:54

    EliSa:

    Nou, ik kan natuurlijk niet achterblijven ! Ik heb je al verteld dat ik geen kaartje meer van je hoef, want dit wordt me toch echt te gek hoor , ik hoef niet te zien hoe mooi 't daar is en hoe erg je 't naar je zin hebt :P! Ohhh ik ben erg, nee meis allemaal onzin, ik gun ut je echt van hartee ! en ik hoop dat het weer nog mooier is dan je nu durft te denken, en de mannen mooier zijn als in je dromen, meid ook deze keer wil ik je vast alle goeds toewensen daar in the middle of Spain , en vergeet niet af en toe aan me te denken hé :P ..
    Dikke kus 'de echt niet jaloerse' eliSa

  • 19 April 2007 - 14:59

    Annemiek:

    Hej meis,

    Thx voor j berichtje (F)!
    Ja, ik ben erg zenuwachtig, trouwens jij zit nu zeker ook vaak op die It's learning site?
    Gaaf dat j naar Spanje gaat! Grote kans op lekker weer he ;)
    Heel veel succes, voor hoelang ga je?

    Kus Annemiek

  • 19 April 2007 - 15:17

    Annemiek:

    Heeej!!

    Had k ook ja, maar toen was k er nog heel nonchalant over, ohhw nog maar een paar weken, lekker nog ff werken, nu staat me hoofd er echt niet meer naar en denk k alleen nog maar Frankrijk!! whaa inpakken, wat moet k meenemen :|
    10 weke is kort vergeleken bij mij, ah joh anders kom j gzellig nog ff bij mij op de camping werke :P
    Ik heb via school gehoord dat leerlingen wel 'eens' zoiets hadden gedaan, maar ik heb zelf contact opgezocht e.d. School heeft er eigenlijk niks mee te maken gehad.

    K zit ook wel op It's Learning, maar er waren wat problemen want ze waren me 'vergeten', dus ik heb nog maar een week de tijd. Ben je trouwens geslaagd voor die test? Hoeveel procent had je :)?

    Kuskus

  • 19 April 2007 - 21:05

    Annemiek:

    Heej meis..


    Omg gaat nog wat worden ja ;) Nadeel is dat j het zelf niet kan wegen ;) Verbaasd mij ook hoor 5 kilo :| Denk, trainingsbroeken, polo's, bodywarmer, dikke trui. Geen schoenen he..Past niet eens meer in me koffer.

    Vliegen jij hebt echt geluk, I love vliegtuigen, maar nog nooit ingezeten, denk jij dat k ga vliegen als j naar de Jura gaat?
    K had ook 100%, wilde egt alles goed hebben. Ja stom he, voelde me echt minder haha, k heb redelijk wat dingen gedaan en geprobeerd, beetje gekeken e.d.

    OMG, jij gaat naar een grote camping, gaaaaf, ziet er mooi uit!!
    Maar k ben Courier, kinderen wel leuk hoor, maar het hoort niet bij me opleiding, wil wel af en toe meehelpen ideetjes :) Und du?

    K hoor j snel,


    xxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Stage in Spanje

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Eindelijk weer eens een berichtje

01 Juni 2007

Adres

22 Mei 2007

Spaaaain

16 Mei 2007

Training in hoeven

20 April 2007

Nog 3 weken
Samantha

Actief sinds 03 Nov. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 16803

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Armenia

12 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

Roundtrip USA

30 November -0001 - 30 November -0001

Stage in Spanje

Landen bezocht: